Szia! Bocs hogy késtem, régóta vársz? Húsz perce, uh, majd kiengesztellek valamivel, hehe.
És amúgy te honnan ismered a Gáborékat? Gimiből, aha, tök jó hogy tartjátok a kapcsolatot, én a gimis ismerősök közül senkivel, a főiskoláról is csak pár arccal, érted egy bizonyos kor után számít a közös érdeklődés mellett a karrier- és életcél is.
Na de lássuk az étlapot. Cézársali? Fogyózol? Ja nem azért, semmi szükséged rá, meg amúgy az öntetben úgy is annyi kalória van mint a sültkrumpliban, úgyhogy mindegy. Szerintem én tolok egy libamájjal töltött szűzérmét, ha már különleges alkalom van, hehe. 
Szóval mesélj magadról. Én a fősuli óta három cégnél voltam már, nem töltök sok időt egy helyen, nem bírom ha rám rakódik a felelősség, meg hát ha jön valami jobb (pénzben jobb, érted) azonnal váltok. Én azt mondom az ember használja ki a lehetőségeit. 
Most Fehérváron vagyok egy cégnél, ott is lakom albiban. Nem rossz környék, de van is ára, a bérlet meg az Opel részlete el is viszi a fizu felét. 
Na de térjünk vissza rád. A Radnótiban laksz, tényleg? Ott is húzósak az albérletek. Saját lakásod? Komolyan? És mennyi a törlesztőd? Örökölted? Mekkora mázlista! Ja bocsesz, nem akartam bunkó lenni. Mennyi a rezsid? Na, az nem is vészes. És mikor szakítottatok az exeddel? Amikor együtt laktatok, akkor feleztetek mindent, vagy 70-30? Na látod, ez a szép, a fifti-fifti. Mondjuk szerintem erre egy darabig nincs is szükség. Amikor pár hónaposak voltunk az exemmel, volt hogy hetente három-négy alkalommal is nálam aludt, és nem vártam tőle semmilyen rezsiköltséget. Amikor szakítottunk, akkor sem kértem el tőle a vízszámla ráeső részét. Gondolom te sem várnál semmit azért ha a kedvesed nálad aludna párszor egy héten. Amíg még kezdeti a kapcsolat, úgy értem. Amúgy egyéni fűtéses a lakásod? 
Desszertet nem kérsz? Kávét sem? Jó, akkor szerintem felezzük a cechet, úgy a legegyszerűbb.

A bejegyzés trackback címe:

https://ezthallom.blog.hu/api/trackback/id/tr145135018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása