Hát hogy ez sose jön már, mi? 
Te hová? Fogászatra? Ú, az szívás. Egy időben én is sokat jártam, sok volt a lyukas fogam, mert a bátyám kint dolgozott németbe, és mindig hozta haza a csokikat. Tudtad hogy a német nutellának tökre más íze van, mint a magyarnak? Fura nem?
Amúgy már rendben vannak a fogaim, hál' Istennek, kop kop, mondjuk mert már a bátyám se jár németbe, mert megvágta a vállalkozó hétszázezer forinttal és azt mondta hogy nem éri meg. De legalább a házra meg a kocsira valót összemaszekolta amíg kijárt. A kocsit mondjuk eladta mert sokat gépezett, de mindegy.
Hozzá megyek most amúgy, a Kistelkeknél építette a házat, utálok kijárni, több mint fél óra gyalog a buszmegállótól, földúton ráadásul, meg sokszor nincs víz a házban, nyáron az udvarban kell zuhanyozni. Igaz meg kell hagyni, nagyon jó vétel volt, szinte ingyen adták a telket, nagyon megérte.
Nézd már a mamika. Haláliak ezek a gurulós izék amiket húznak nem? Te, tudod mit nem értek? De most komolyan. Hogy honnan a fenéből van itt ennyi öreg? Nézz szét, mindenhol 70 éves meg afeletti emberek. Ha ez egy 50 éves város, akkor nem mindenkinek max 50 évesnek kéne lennie?

A bejegyzés trackback címe:

https://ezthallom.blog.hu/api/trackback/id/tr545120190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

B-Bird 2013.03.07. 09:09:10

Most már tényleg kíváncsi vagyok, hogy mi alapján lesz világhírű egy blog az indexen? 2, pár soros bejegyzés, mindkettő borzasztóan vicces, tartalmas, érdekes, tanulságos, szórakoztató, hihető, oscar gyanús, és lám, máris jár a hírnév az indexen.
Bocs Judit! Azt nem pletyized ki, hogy mit mondott lefekvés előtt, a Paula és Paulina nézése közben, a Romantika csatornán, régi kis AudioTon TV előtt az indexes szerkesztő fiúd? :-))
...na de tényleg Bocs!

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2013.03.07. 11:31:56

@B-Bird: ugyanez a kérdés motoszkált az én fejemben is, persze én az utolsó részre sosem gondoltam :)
+ én is bocs

0 2013.03.07. 12:36:59

Nos, Judit, aki hallgat!
Inkább ne. Nem neked való, lehet élőben vicces, de így...
Üdv az indexes pasinak.
És ha lehet inkább hallgass.

2013.03.07. 14:50:41

Nem ismeritek fel a rejtőzködő tehetséget.
Ezért nem ti válogatjátok ki, mi kerüljön címlapra.

Mindig az fránya irigység:D

Judit, aki hallgat 2013.03.07. 20:29:11

Istenem, nem hiszem el, hogy kint volt az Indexen és én nem láttam.
Pedig kiprintszkríneltem volna, és kinyomtattam volna a drágább fajta papírra. Anyám még keretet is hímzett volna neki keresztszemmel, kitehettük volna a falra.
Ó, remélem majd legközelebb!

Judit, aki hallgat 2013.03.07. 20:35:26

@mosolygós arc:
Nincs Indexes pasi, de ha van köztük olyan aki szereti a nagy fenekű, hangos nőket, akkor üzenem hogy tőlem írhat mailt.
süti beállítások módosítása