Hellóka szevassz, mi van veled? Ezer éve nem láttalak. Csak a múlt héten amikor valami kurva nagy dobozt cipeltél. Nebasszálmár mi az a vatera? És miket veszel ott? Nemmondod. Te, és figyelj már, ott ilyen izé is van? Ismerkedés? Hát tudod, társkeresés. Nincs? Jól van, mindegy. És mit tudsz ajánlani? Én most néztem ezt a lávponthut, mert ismerek egy faszit a Dózsakettőből aki így csajozott be, meg van egy span a Rómain, na az is. Nem hiszel ezekben, miért nem, félsz a perverzektől mi? Akkor hogy ismerkedsz? Barátokon keresztül? Na, hát én is így csináltam a te korodban, csak az a baj, hogy ez egy idő után nem működik. Mert beszűkül a kör. Egyszer majd az összes haverod haverját megismerted és annyi. Mint a kibaszott Barátok közt, mindenki mindenkivel volt már egyszer, rotálódnak az emberek.
Így hidd el nekem, én az összes csajt aki itt lakik a közelben, és akár ismerős ismerősén keresztül is ismerem, már 30 éve megdugtam. Nincs új a nap alatt. Nincs új nő.
Na a lényeg a lényeg, felmegyek a haverhoz, felmegyünk a netre, lávponthura, haver ért a géphez, beírja a címet, életkort, mifaszom, nézzük a keresési találatokat, hát nem azok is mind olyanok, akik már megvoltak évekkel ezelőtt? Hát így hogyan ismerkedjen az ember?!
Amúgy egyébként mizujs, Metallicát szereted? Mér nem. Iron Maident azt igen? Na jól van, tudtam én hogy sok közös van bennünk.
Na csocsika, még látlak, szevasz.

A bejegyzés trackback címe:

https://ezthallom.blog.hu/api/trackback/id/tr235118780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása